Sva Wiki
Advertisement

Logotip del Club de fans oficial dels Sva-ters.

El Club de fans oficial dels Sva-ters es, com el seu nom indica, un club de fans dedicat als Sva-ters al qual poden pertànyer totes aquelles persones a les que els agraden els Sva-ters. Fer-se soci es totalment gratuït. Per a poder fer-ho, cal tenir entre catorze anys (complits) i trenta (sense complir) i, en el moment que es faça, tots els membres reben un carnet de soci.

Història[]

El club de fans va ser fundat el 27 d'agost de 2010 per Svaman, Nèstor i Siriuseta, encara que unes setmanes abans, es va anunciar a Svamania la seva creació. En l'actualitat ja està en funcionament com a club de fans, i està en procés d'inscripció com a associació juvenil.

La seua primera acció va ser el 8 d'octubre de 2010, durant el concert a Godella. Un grup de vuit persones disfressades d'abella va pujar a l'escenari mentre els sva tocaven ROAC.

Funcionament[]

El club de fans funciona de forma assembleària. Una vegada a l'any, generalment en el segon trimestre, es reuneix el seu òrgan de decisió, l'Assemblea General, formada per tots els socis. En eixa reunió es prenen les decisions oportunes i es parlen els temes necessaris per al correcte funcionament del club.

També funciona de forma horitzontal, però. Existeix la Junta Directiva, formada pel president/a, el secretari/a i el tresorer/a. Aquest òrgan, format per persones amb feines administratives, i que fa de representació de cara a l'exterior, es reuneix tres vegades a l'any. Aquestos càrrecs son renovats cada cinc anys per l'Assemblea General, i pot presentar-se qualsevol soci.

Actualment, el club de fans fa servir Svamania provisionalment per a donar a conèixer les seves accions i mantenir informats els seus membres. En el futur, aquesta feina es farà al blog "Svafans".

Juntes directives[]

  • 2010-2015:
    • Presidenta: Siriuseta
    • Secretari: Nèstor
    • Tresorer: Svaman

Enllaços Externs[]

Els Sva-ters vde
   Membres AlbertÀlexCarlesDaniEmilioEnricFranGuillemGusmàNel·loNicoPau OrtolàReilloSalvaSaucoTonettiTxicutoVicentXaviXimo
   Àlbums a FocBerlangastyleSexe, putxero i rock & roll
   Instruments BaixBateriaDolçainaGuitarraPercussióSaxoTeclatTrombóTrompeta
   Estils Cha cha chaFlamencReggaeRockRumbaSalsaSka
   Internet FacebookFòrumMySpaceSvamaniaSva-ters.tkSva-ters.com
   Als mitjans Ràdio 9Canal 33Canal 9Cadena Ser
   Altres Club de fans
Advertisement