Sva Wiki
Advertisement

www.sva-ters.tk

www.sva-ters.tk va ser la primera pàgina web dels Sva-ters, i va ser l'única fins l'aparició de la web oficial al novembre del 2006.

Seccions[]

Les seccions que formen aquesta web són:

  • Inici: És la plana de presentació. Actualment hi ha un escrit d'acomiadament.
  • Història: Fa un breu repàs a la història del grup.
  • Concerts: Hi ha una llista de concerts de juliol a octubre de 2006.
  • Contractació: Telèfon de contacte.
  • Fòrum: El fòrum sva.
  • Animacions: Algunes animacions en flash de membres del grup i jocs com el tetris o la serp.
  • Fotos: Fotos del grup.

Abandonament[]

Article principal: www.svaters.com

La web va ser abandonada quan la web oficial es va posar en funcionament.

Text d'acomiadament[]

En breu aquesta pàgina deixarà de ser l'oficial, i passarem a tenir el domini .com, amb la tristor del meu cor i la de tots aquells que han fet possible que el fòrum tinguera continuitat, ens despedirem per a passar a un 2n plà, a un treball fosc i poc reconegutat, a la marginalitat provacada per un treball clandestí i sempre cirticat, per aquells que les noves tecnologies, i els dissenys fet amb l'última versió de flash els ceguen la visió i els provoquen la costra impenetrable que no deixa circular l'amor per l'artesà, l'artesà de webs. Perquè en la era tecnològica tot s'actualitza molt ràpid, o estas al dia, o et quedes despenjat, com aquesta web, partidaria de "lo artesanal", les coses ben fetes, el a poc a poc, sense el caràcter d'objectius ràpids que domina occident, a la gent que li agraden les coses de sempre, jo se que continuarem enganxats a aquesta web, als seus jocs de sempre, a les seves fotos de sempre, a la història de sempre, a les animacions flash de sempre, que la de miquel ja està apuntet d'eixir, el fòrum de sempre, perquè no anem a canviar, i perquè va a seguir sense actulitzar-se com mana la tradició, d'aquesta web, que vos mola més la novetat, millor, ací senpre sereu ben rebuts, per a parlar del que vulgueu sense censures, i podeu critar-ho tot, fins a la web, que això és el que li dóna aquest caràcter combatiu que tirar endavant fins i tot quan arriba el nou a l'empresa, jove, amb idiomes, guapo, polivalent, ràpid, i ben vestit i et fan fora, per vell, desactuitzat, pudent i lent.

Veieu també[]

Els Sva-ters vde
   Membres AlbertÀlexCarlesDaniEmilioEnricFranGuillemGusmàNel·loNicoPau OrtolàReilloSalvaSaucoTonettiTxicutoVicentXaviXimo
   Àlbums a FocBerlangastyleSexe, putxero i rock & roll
   Instruments BaixBateriaDolçainaGuitarraPercussióSaxoTeclatTrombóTrompeta
   Estils Cha cha chaFlamencReggaeRockRumbaSalsaSka
   Internet FacebookFòrumMySpaceSvamaniaSva-ters.tkSva-ters.com
   Als mitjans Ràdio 9Canal 33Canal 9Cadena Ser
   Altres Club de fans
Advertisement